Under en himmel som bär sommar färgen blå

image15

Jag har dansat med en ängel,
Jag har gått igenom eld,
Jag har spelat med livet som insats varje kväll,
Så kom och sätt dig här bredvid mig,
Se mig djupt i ögonen,
Se en gnistra glimma starkt här inne,
Kom så springer vi längs vägen mot de blå,
För det finns ingenting nu som kan hindra oss två,

Innan klockan slår en sista gång,
Ska vi dansa hela natten lång,
Under en himmel som bär sommar färgen blå,
Innan klockan slår en sista gång,
Ska vi dansa hela natten lång,
Under en himmel som bär sommar färgen blå,
Ska våra hjärtan slå.


Här sitter jag. På balkongen. Lyssnar på min absoluta svenska favorit artist. Solen gassar, min hy doftar 15 solskyddsfaktor och kaffemuggen ligger tom på golvet. En dag som denna borde upplevas mer ofta. Arbetet blev 58 sidor och väntar på att få bindas in. Ingen mer stress för min del. Mörka verkligheten med alla ogjorda arbeten och de 9 ihopskrapade studieveckorna detta år tänker jag på en annan dag. Inte ens det faktum att min externa hårdskiva inte går att fixa utan problem stör mig idag. Att jag får betala minst 400 ? för att få tag på mina minnen från 2003-2008.
Pictures will never replace having been there. Sant. Men när bilder är det enda man har, det som håller minnena vid liv..

Fått höra kommentaren: "Jag tänkte inte känna igen dig!" sisådär plus minus 10 gånger idag. Till näst är det gym som gäller. Sedan ska en sjuk man skötas om. Feber i detta väder, suck.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Loving your hair snygging!:D ha o sutti o njuti på balkongen, ljuvligt!

2008-04-25 @ 19:50:22
URL: http://lillaninas.blogg.se
Postat av: Thomas

"Jag har spelat med livet som insats varje kväll", vacker!

2008-04-26 @ 09:52:56
Postat av: Pia

underbart med balkong. jag kommer dit och sitta med dej nån dag. åj, feber igen, krya på mannen din.

2008-04-26 @ 13:09:11
URL: http://piass.blogg.se
Postat av: Le Pip

jag tror bestämt att jag älskar dig!

2008-04-26 @ 21:11:37
URL: http://pipsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0