Endof2008

Såg just filmen The last king of Scotland. Yäk. Fy va människor kan va grymma. Huaa.
Poppat kastrullmängder av popcorn och slappat hemma. Alldeles underbart skönt att vara tillbaka i Vasa. Även om visiten är kort, för imorron blir det Nyårsfirande i Kokkola me vänner, spel, smällare och mat. Först måste jag dock avklara ett jobbpass i butiken. Så tidig väckning på schemat betyder att jag nu äntligen ska få krypa i min egen 160cm säng och inte trånga bäddsoffan på Tallåsen. aaaah, lyx.

Ifall jag inte skriver mer detta år önskar jag er en underbar början på år 2009.
Hoppas ert år blir lika lysande som mitt kommer att bli!

All successful people men and women are big dreamers. They imagine what their future could be, ideal in every respect, and then they work every day toward their distant vision, that goal or purpose.

Kommentarer
Postat av: Pia

den filmen var ju riktit bra! snart tillbaka i vasa ja, så skönt de blir. å ett suveränt år kommer det minsann att bli :D

2008-12-31 @ 12:33:21
URL: http://piass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0