Hmm...

Blev bio på Palovägen med Helsingforsparet. Slukade i oss 2 påsar popcorn in no time.
Såg på filmen Trade. Usch och fy. Ja innehållet i filmen menar jag. Filmen är totalt sevärd.
Bevis på människans grymhet. Usch och fy ännu en gång.
Överlämnade min oanvända mobiltelefon åt paret som ger den vidare till vår afrikanska kompis.
Försenad julklapp blir det väl. Nu ska jag än en gång lägga mig ner på bäddsoffan så
jag orkar upp i tid för att pendla till jobbet, 90 minuter, ena vägen. Ner till V med start 10.00 och tillbaka upp till
K när butiken stänger. Vad gör man inte för att spendera så mycket tid me vänner som möjligt?

Säga adjö till Vasa 2009 eller ej? DET är frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0