In the jungle

Denna dag har varit väldigt betydelselös. Suttit fastklistrad framför datorn all day. Snyltar på någons svaga wlan. Det finns 2 rum i hela huset som får kontakt med det. Datorrummet, ifall man sitter vid fönstret och så mitt gamla rum, där jag sitter nu. Här måste jag också sitta vid fönstret fastklämd bakom bäddsoffan. Cosy.. Lite nytta har jag fått gjort idag oxå. Fixat ihop en fotobok om Afrikaresan och längtat tillbaka. Hittat även lite möjligheter för sysselsättning efter Graduation. Pirrpirr..

Nu ska jag slänga mig ner brevid S på bäddsoffan och kolla film. Imorgon måste jag in till stan för att inhandla en ny kalender. Känner mig lost när jag inte vet vad jag skall göra efter tisdan.


Bland annat detta foto kommer min fina bok att innehålla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0