13/12

Det börjar närma sig jul me stormsteg. Aldrig förr har julkänslan varit så försvunnen som den är i år. Fått upp juldekorationerna. Dvs. julstjärnan i fönstret. Det är allt som behövs. För att locka fram lite jul dricker jag glögg mellan varven.
Denna vecka har varit mycket produktiv. Haft hela en kväll ledigt från diverse jobb och skrivit på Gradun alldeles för intensivt för att sedan märka hur ett litet slarv i maj kan förstöra såå mycket i december. Aldrig mer SPSS eller forskning av något slag. Buu. Har till och med bakat en paj och skinkpiroger denna vecka, what's wrong with you woman? Städat slottet och bytt lakan. Känns himmelskt. Försökt handla julklappar men hittat bara saker åt mig själv. Sovit dåligt och alldeles för lite, även om det ibland varit självförvållat..Jag överlever. Längtar efter julen. Hela TRE dagar ledigt i ett sträck. Lucky girl.

Nu ska jag sätta mig ner och lacka naglarna medan jag lyssnar på musik med hög mysfaktor!.  Sen är det sängen som gäller. Vissa jobbar ju söndagar oxå..
 



Kommentarer
Postat av: Ninni

kämpa på vännen,snart lite ledigt! kramar

2008-12-15 @ 16:47:36
URL: http://lillaninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0