Jag och 25 000 andra

Bevittnade en hejdundrans show igår. Allt började med the Preteder och slutade i allsång till Best of you. Obeskrivligt. Under Everlong var rysningarna omöjligt att hålla tillbaka. " Linkin Park didn't have any f*ckin triangle player!!"  YleX tältet va int illa de heller när Paramore spela. Ojoj. De lever man länge på. 

Idag är det jobb som gäller och eftersom solen tittar fram blir det nog en hel del Paradise idag också. Ikväll står fotbollsmatch i Gerby på schemat. Sedan har jag lite planer på att sitta hemma och dregla efter JT och hans Madison square garden keikka ja banda igår. Som perfekt avslutning på början av veckan.

På onsdag anländer S och blir klar ingenjör. Midsommaren firas i bröllopsplanerings tecken och dimissions fest. Bada bastu på villan och grilla. Ska även gå efter min telefon. Efter midsommaren kommer Mez, ska visa henne Tallinn och mina bästa vänner. Ska spela beach och presentera S för henne. Sedan är juni redan över...

I fredags bestämde att de e smart att J och jag att samåka med våra respektive till Canada2010. Joyjoyjoy!!

Ifall man har som arbete att gå runt och fixa saker borde man vara förberedd. Ifall man skall komma och sätta upp lamppor i en kiska, byta rör till diskhon och sätta upp extra belysning kan det vara helt smart att ha med grejjerna som behövs för det. Annars kan det ju hända att man får komma tillbaka imorgon och fixa det man inte gjorde idag eftersom man glömt röret och extra lampan. En sån typ har jag varit med om idag. Gah!

Bilder från keikkan och kanske även film får ni se senare. De va de.

And I wonder,
If everything could ever feel this real forever,
If anything could ever be this good again.
The only thing I'll ever ask of you,
You gotta promise not to stop when I say when..

Kommentarer
Postat av: Linn

Hejpådig. Eftersom jag läser din blogg var och varannan dag så länkar jag till din blogg på min sida- om det är okej!? ..är det okej?

2008-06-16 @ 22:26:02
URL: http://linnelisabeth.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0