niin vai, miten se oli...

Hej hoj. midsommaren är över. Mycket lyckad sådan. Regn var absolut inget hinder. Solen sken just vid perfekta tillfällen. Kunde glömma allt annat, bara njuta..Lite bilder på vad vi sysslat med hittar du här.

Graduation party, regn och bilrunda till Vasa har jag hunnit med idag. Nu är de jobb som gäller i två dagar innan S plockar upp mig och vi roadtrippar till Vanda flygfält för att möta Mez på tisdagen. Sedan blir det kryssning och annan yrsel. På fredagen står jag i butiken igen.

Kort inlägg, men orkar inte. see youu.

Kommentarer
Postat av: ninni

låter som om ni har haft en skön o skoj helg, de va ungefär som mon o va:) miss u ren!

2008-06-23 @ 15:50:18
URL: http://lillaninas.blogg.se/
Postat av: Pii

tack för midsommarn min L, skön och rolig fredag med rosa moln :) ha de bra på resan å så ses vi i slutet på veckan. phuss.

2008-06-23 @ 18:21:51
URL: http://piass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0