mindre regn tack.

             

Good times..


Denna dag börja med huvudvärk och en kaffe kopp. Mulet fortfarande och regndroppar mellan varven. Dessutom flög dammråttor runt i lägenheten så dammsugaren har ja använt också. Deppdag på gång, verkar som att tv:n bara spelar låtar som inte precis höjer humöret.. Lunchade på Pf och stötte in i Handledaren som berättade att Kanden är godkänd. Vitsordet ska vi inte tala om.. mera depp. Ska traska mot jobbet snart och när ja kommer he igen borde s ligga i soffan efter 7 dagars frånvaro.

Totalt älskade SATC igårkväll. Skrattade ihjäl mig när Charlotte sket på sig och lät tårarna rinna Carrie blev dumpad.

Ne-yo - Closer... Favoritlåt no.2

Jag måste börja röra på mig. Seriously, jag måste. Gah. Tömma hjärnan under joggingpass är bra för en. Gymkortet är uthyrt fram till 4 juli. Så det är bara joggingskorna som gäller fram tills de...

Adjö, hoppas er dag är bättre än min varit so far.

Kommentarer
Postat av: Le Pip eller Samantha :P

Good times verkligen. Urbra Paramore och fenomenala Foo Fighters. DE va livet de! SATC, huippu! Deras kläder sku man kunna låna. Vi ska komma i beachform 2009, eiks jee?



puss

2008-06-18 @ 20:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0