De e okej, de e sommar.

Veckan som gått har innehålligt en roadtrip ner till Huvudstaden. Stod även nervöst väntande på Vanda flygfältet och spanade efter Australienaren min. Lyckans dag när hon traskade in i Departures hallen. Tre dagar av skratt och updates. Shoppade loss i Tallinn och Helsingfors. Visade henne finsk arkitektur och förklarade fenomenet ljusa nätter-mörk vinter. Hon lärde mig engelska översättningen av ett av de viktigaste orden ifall man bor i Österbotten, inbreeding. Lärde henne älska Jason Mraz och toblerone. Tror hon nu vet allt man behöver veta när man besöker Finland faktiskt. Imorgon träffas vi igen efter heljens paus då hon besökte Jakobstad.

Hade tänkt mig en kväll på Mustakari igår men slocknade i sängen efter en mysig filmkväll. Blev snabbvisit i Kokakola eftersom vi båda jobbar opassligt i kors. Denna dag har jag lärt mormor vad internet och mokkula är. Utan resultat. Anlände till Vasa passligt till fotbollsfinalen. Imorgon är jag sugen på beachvolley ifall någon är around och vädret tillåter..

I carry your heart with me. I carry it in my heart. I am never without it. Anywhere I go, you go, my dear. And whatever is done by only me... is your doing, my darling. I fear no fate... for you are my fate, my sweet. I want no world, for, beautiful... you are my world, my true. Here is the deepest secret no one knows. Here is the root of the root... and the bud of the bud... and the sky of the sky of a tree called life... which grows higher than the soul can hope... or mind can hide. It is the wonder that's keeping the stars apart. I carry your heart. I carry it in my heart.

...
blåsigt värre på baksätet..


De e okej, de e sommar.

Kommentarer
Postat av: Le Pip.

Jag saknar dig. Vårt sommarmotto: De e okej, de e sommar. Stämmer så bra! Nu ska ja fortsätta jobba. ses ikväll maybe? borde ju no fixa kämppän, men he hindas. puss

2008-07-01 @ 10:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0