Kära blogg

Vi börjar med vädret. Totalt skitväder de senaste två dagarna. Igår när jag skulle traska iväg till bussen som tog mig till Kokkola var himlen moltäckt. Sekunden jag steg på bussen sprack molntäcket och jag fick sitta inne i bussen i 2 timmar och 10 minuter medan solen gassade på där ute. När jag steg av bussen i Kokkola hopade sig molnen igen. Imorgon bär det tidigt av till Vasa igen med L och P.

Det som hänt då. Idag har jag spenderat mestadels av dagen på dator och sökt en klänning. Utan resultat. Senare besökte jag och S vännen J som jobbar i affär. Han fixade telefongrejer åt S medan jag funderade på vilken telefon jag vill ha. Hittade den absolut sötaste telefonen. Soch J tyckte emellertid att telefoner inte ska väljas enligt söthetsgrad eller på grund av att den just idag råkade matcha mina naglar. Whateveeeer. Lät telefonen sitta kvar där och funderar vidare.

På fredagen får jag snabb-besök av en av mina bästa vänner. Blir mycket roligt, alldeles för länge sen igen. Jag står på perongen och väntar. På söndag tågar rosa molnen och jag till Seinäjoki för att se Paramore och Foo Fighters. Lyckostar e vi.

Dags att gå och lägga sig, noll intresse av Euro 2008 faktiskt.

I september ser jag dessa sköna killar. Stockholm, here we come!





Kommentarer
Postat av: Din sängkompis Le pip

1. Vädret suger. 2. telefoner skall absolut matcha nagellacket du har. 3. Jag har saknat vår bästis J MYCKET. 4. är en lyckost för att jag får vara din rosa moln å rocka med paramore å foo fighters. 5. VI ska se Coldplay i höst, fattar du???? :D

2008-06-10 @ 22:25:33
Postat av: Linn

Ska du på onsdagen eller torsdagens konsert??

2008-06-10 @ 22:30:01
Postat av: L8

Vi ska på onsdagens konsert! Caaan't wait.:D

2008-06-11 @ 12:04:56
URL: http://lottaemilias.blogg.se/
Postat av: ninni

klart att telfeonen skall väljas enligt hu söt den de...hallåååå asso:D va avis ja e att ni far på coldplay...de kommer att va så super!!

2008-06-11 @ 12:36:10
URL: http://lillaninas.blogg.se/
Postat av: Pii

kan int fatta att vi har biljetter!! wohoooo. komer å bli den bästa tjejresan EVER! eller nåja. vi har haft många bästa tjejresor förut oxå :D

2008-06-11 @ 13:11:11
URL: http://piass.blogg.se/
Postat av: Linn

Vi ska också på onsdagens ! Liite bra! Ståplats har ni väl??? Jag boka just till mig pisa och lena jag är helt i extas! Wuuuuuhuuuuuuuuuuuuuu!

2008-06-13 @ 06:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0