Beginning of something new.

En lång tid har jag nu låtsats ha ett så fullspäckat liv att jag inte haft tid att sitta ner och skrapa ihop några tankar i någon form av blogg. Detta är mitt första verkliga försök att låta er veta vad som pågår i mitt liv. Har aldrig haft förmågan att sätta tankar till ord så varnar er nu redan för framtida yrselinlägg. För tillfället kommer mina bloggar att handla om vårvintern på Strandgatan i Vasa. Veckorna som är fyllda med obligatoriska tröga saker som praktik och kandidatarbete men även kvällsaktiviteter som är både hälsobefrämjande och socialt uppiggande för mig. Om mitt liv helt enkelt! Läs och Njut.

Välkomna!


Kommentarer
Postat av: Nina

Va kul att du e me så ja har koll på dig o pia;) ja börjar sakna er alla så, I want to laugh with you! puss

2008-03-16 @ 16:04:20
Postat av: Pipsan, din vän.

Kul att du e oxå här. Min blogg har nu varit tom i några dar, kanske jag en dag tar mig i kraget å börjar skriva... så att du vet va jag håller på me :) pyss

2008-03-16 @ 16:45:17
Postat av: Linn

Oj va roligt att du har en blogg, ska genast sätta igång och läsa:)

2008-03-16 @ 22:50:52
URL: http://shipplinn.blogg.se
Postat av: jenny

Hihi, va roligt med en blogg! :)

2008-03-27 @ 13:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0