Get a grip of myself

I morse vaknade jag av att jag inte var hungrig. Satt mig ner vid datorn och en halv timme senare var min Lakumix goes choco påse tom. Suck. Rekommenderar nog påsen, kanske inte till morgonmål..

Ikväll var jag väldigt sugen på glass och godis. Istället drog jag tightsen på mig och sprang i kvällssolen. Efter duschen smög jag iväg till makuuni i varje fall. Kom hem med en påse innehållande favvogodisar och Ben&Jerry's. (Anteex Pasi) No wonder kilona sitter kvar. Njuter för mig själv framför Notting Hill filmen och frossar. De e helt okej.

"You are lovelier this morning than you have ever been." Tänk att få vakna till en sån kommentar!

Kommentarer
Postat av: ninni

de är okej lotta, unna dig själv något gott!!:)

2008-05-25 @ 10:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0