Showtime!

Ni minns mitt projekt som började för sex veckor sedan. Jag har med varienrande motivation försökt uppnå målet. Resultatet kommer att beskådas ikväll. Dessa sex veckor har innehållit diet, frossätning, gym, solskenspromenader och joggingturer. Jag hoppas på att motionen har gjort sitt jobb klänningen sitter perfekt. För att säkra mig om att dragkedjan åker ända upp skall två olika håller-in-magen-plagg prövas. Det är ju sedan bisak att kunna andas, så länge man ser fabulous ut.

Wappen ja. Solskenspicnic med de bästa. Sola i värmeböljan. Njuta av sommaren i Vasa. Har en känsla av att sommaren kommer helt enkelt att bli perfekt.



image19image20image21

Skön helj mina vänner. Återkommer med bildbevis på klänningen i bruk.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Lycka till med klänningen vännen! puss

2008-05-02 @ 21:36:25
URL: http://lillaninas.blogg.se
Postat av: Pia

tack för de sköna dagarna. helt underbart. sommaren kommer att bli hur perfekt som helst!

2008-05-04 @ 00:17:17
URL: http://piass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0