SunMuro

Finns inget sämre än att vakna och upptäcka att favoritflingorna är slut, jag som var så sugen på dom idag. Fick nöja mig med smörgåsar och kaffe.

Ännu en vecka har flutit förbi. Vintern är tillbaka känns det som. Solen skiner vackert men kvicksilvret stiger inte högre än några grader. Har spenderat veckan ensam men den har varit fullspäckad med händelser. Jobbat en hel massa och fått nya vänner. Sett hur Finland än en gång inte klarar av en vinst när det gäller, ätit god mat på Fondis, haft en super öppningsfest och gymmat alldeles för lite.

Jag borde besöka tandläkaren. Ont gör det. Men huij. Livrädd.

image24

Kommentarer
Postat av: Pips

Voi du å dina sunmurot, Lotta dom åt man ju då man va 7 vee. :P Skön vecka tycker jag. Vetdu, vi hinner no komma i beahcfrom 2008, jag tror! Jag borde å fa ti tandläkarn, iiik. Tur slipper man håriga händer iaf. Tack för att du finns, bollplank. Sku du? Puss

2008-05-17 @ 10:10:46
URL: http://pipsan.blogg.se
Postat av: Pii

sista veckan i maj kör vi hårt me träningen för att komma i beachform till juni. visst går de på en vecka? :) jag som sku satsa hårt ren i början på maj, hej bara, samma sak varje år! smörgås å kaffe e ju annars den bästa frukosten. puss!

2008-05-17 @ 11:17:10
URL: http://piass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0