4 dagar kvar

Avslutat 3 veckors praktiken med att få höra: "det rolikt du vara här, ja tykka om dej, kom tillbaka" orden av eleverna. Pust säger jag. Nu är det Gradu, avslutande praktik och strökurser som står i vägen för en Magistersexamen. Hjälp. Vill inte.

6 månaders ensamhet belönades överraskningsvis med en resa. Lyckans ost är jag. På torsdagen sätter vi oss på flyget till Gambia och försöker samla så mycket solstrålar det bara går på en vecka, glömma Finland och gå på safari. Vaccinerat oss och börjat malariamedicineringen, sex veckor kvar av det..

Nu är det bara att undvika myggorna..

Kommentarer
Postat av: Pia

jag vill också rymma från landet. i finland är det inget annat än mörkt, regnigt och tråkigt just nu. jag vill också rida på giraffer och krama lejon. jag är avundsjuk. men resan är ni värd och ni ska ha det UNDERBART.

2008-11-10 @ 19:58:03
URL: http://piass.blogg.se/
Postat av: Linn

Ååååh!! ha en alldeles underbar resa och sug i er så mycke sol ni bara hinner!!

2008-11-12 @ 15:57:01
URL: http://linnelisabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0