flashback

Ikväll har jag jobbat i och cyklat runt i helahalva wasa i snöslasket. Min dåliga kondition gjorde sig påmind när ja flåsande med snöslaskflingor up my nose cyklade upp för backarna. Kom att tänka på friidrottskarriären och närvilä viadukten man joggade upp för släpande på en bilring.. eller roskaruka upp, med sand i ryggsäcken. Oh my gosh, va man slet och kämpade medan man kände att KSG lunchen sakta steg upp mot munnen igen. Ungefär så kändes det idag. Förkylningen gjorde inte saken bättre. Winter, go away.

För att tina upp lite ska vi ta en bastukväll me brudarna hemma hos mej. Imorgon åker jag tåg till Kokkola snabbare än vad pika bussen kör sträckan..Back in vasa på söndag för att slita sista veckan på praktikskolan (Thank God!). Efter det är det solsemester för hela slanten.

Adjö. Jag ska sluta med att citera det jag fick höra av en 90-åring ikväll: "Man har gjort sig bekant med för många människor, man är inte tvungen att tycka om alla"

Kommentarer
Postat av: Din favorit.

Jag hatar dålig kondis. Blä för det. Ja tänk att du har vari sååå där aktiv i dina unga dar :P Nästa vecka rymmer ni, jag sku gärna följa med.



Hahha, e de Ingrid i farten?

puss

2008-11-09 @ 12:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0