Morgon inlägg

Nyligen hemankommen från dagens första jobbrunda. Väckarklockan ringde 06.00. zZzz. Nu när ja sku ha lite tid att vila e ja inte trött längre. Hade planerat att dricka mitt morgonkaffe men konstaterade att det var slut. Usel å elände. Vet inte vad ja ska ta mig till. Orkar inte dra mig till någon butik nu. Suck. Om två timmar ska ja befinna mig på jobb nr. 2.

Har äntligen möjligen fått något att se fram emot. Återkommer vid en senare tidpunkt om det.

Nu ska ja dra min rastlösa själ i duschen.


James Morrison - Undiscovered


Later:

Kom att tänka på hur dålig fantasi Herr Koskinen har när han döper krogar. Barndomsstaden har fått en ny mega krog som heter samma som på några andra krogar i Finland. Ilon Talo. I mitt tycke låter det en N bokstav ifrån något helt annat... Hur som helst hade brorsan tydligen invigt stället med att dansa på borden, vännen hans hängde i stången i taket. Undra ifall någon har bildbevis..

Heljens citat:
"Koko maahan on rannalla!"


Kommentarer
Postat av: Mia

Har din bror dansat på borden?! Det vill jag också se bildbevis på! :)

2008-10-13 @ 16:08:53
URL: http://lillamiasstoravarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0