Billie Jean

Hejhaloo. Kryper på väggarna snart. Insjuknat mig i flunssa. Jag som aldrig är sjuk. Suck. Har valt att stanna hemma istället för att gå på jobb ikväll. Ligga i soffan tyckte jag var en bra idé. Nu när det gått en timme har jag lyckats koka upp té-vatten, kollat de obligatoriska sidorna på internet som aftonbladet, FB och mailen. Dessutom påbörjade jag en fotobok på ifolor om Australien resan. Gav upp efter att programmet stängde sig själv och allt jag gjort gick förlorat. Denna underbara dag. Totalt uttråkad. Funderade på att tvätta fönster. Men i mitt tillstånd är det nog inte tillåtet. Så vad kan man göra inom dessa väggar utan att anstränga sig? Nada. Lyssnar på urskön ensam hemma musik. David Cook & Kings of Leon har cd:n som e suverääääna. aaaah.

Haft nytta av vattenkokaren vi köpte i heljen. Vi gick in i vännens butik för att köpa en printer/scanner. God försäljare som han är säger han åt oss att inte köpa det. Eh..ok. vad har du att erbjuda istället? Well, Soda Streamer! S och J stod där och begrundade manicken som J faktist redan har hemma i köket. Big NoNo från mitt håll men pojkarna tyckte det absolut var en nödvändighet i vårt kök. Mellan varven försökte jag påminna S om hur många gånger han använt sin brödmaskin efter att han fått den.. Jag tycker nämligen Soda Streamer faller i samma kategori.. Den kategorin innehåller även all man kan hitta på TV-shop. Försökte övertala S att köpa en dammsugare. Hittade nämligen en rosa dammsugare som var sladdlös och 100% sötare än den vi har. Dessutom tror jag den sku fungera bättre oxå. Big NoNo från S´s håll. Fine.. Sedan dreglade vi efter tv:n men lät dom stå kvar. Hem kom vi med en vattenkokare och ett x-box spel. För att göra mig nöjd fick jag en Colin Farrell dvd-box under armen när vi gick ut.

när man går på praktik och tar hand om 21 sjuåringar tar både krafterna och hälsan slut. Det som gör allt värre är insikten om att man inte är på rätt spår. Suck. Försöker hitta något att se framemot. Väntar bara på att praktiken är slut och jag kan packa väskan och sticka iväg till solen med S. Destinationen är än så länge oklar, men utanför Europas gränser ser det ut att bli. Tacka vetja svärfar.

nu ska ja dega vidare, tror det blir Sex and the City box next.



Kommentarer
Postat av: L

Krya på dej! och sex and the city boxen hjälper alltid! :)

2008-10-28 @ 16:42:15
URL: http://tornroosa.blogg.se/
Postat av: Linn

Ååh! jag vill också resa till solen! Jag fick ett hett tips angående destination här om dagen; Seychellerna. Detlär ska vara underbart vackert... Dit ska i allafall jag åka en vacker dag (hellst skulle jag dock åka denna gråa dag :P). Krya på dig!

2008-10-28 @ 22:04:20
URL: http://linnelisabeth.blogspot.com
Postat av: ninni

åååh, ska ni o resa...va skööööönt! De sko jag o vila, sola pada o slappa. Krya på dog vännen! <3

2008-10-31 @ 10:34:32
URL: http://lillaninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0