Höst.

Stockholm, Globen och Coldplay:

Tror blint på att vi faktiskt sjöng bättre än något annat land tidigare gjort. Konserten borde upplevas, inte beskrivas i efterhand. Amazing.

When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse


Shoppingen börja segt. Skyller på speglarna i provrummen som får en att se enorm ut. Inte heller belysningen gav någon mercy. Bakelserna däremot. "Moccisar åt allihopaaaa!" "Vi äter massvis me morris på hotellet så behöver vi inte luncha genast" Väl framme i Kista. "Jag e hungri". Efter lunchen och shoppingen bar de av till Sthlm City igen. "Altså jag måst nog få en bakelse ännu". Å så skyller man på speglarna och belysningen i provrummen. Eventually gjorde jag fina fynd och mår bättre som människa med fullare klädskåp.

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?

På tal om morris. Jag som börjar mina dagar med en kopp kaffe och bastogne-kex eller yoghurt är totalt exhalterad när jag ser frukostbuffén vid hotell. Får för mig att ägg och bacon är gott. Tar två stycken bröd men pålägg slukar jag i mängd och massor och skulle räcka för en hel limpa. Hugger i allt och tränger mig fram som ryssarna i taxfree kön. Provar de olika kaffesmakerna de bjuder på. Dricker juice som jag förövrigt hatar. Mår illa efter allt det och klockan är bara 9.35 på morgonen.

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you..

Just nu har jag haft huvudvärk i 24 timmar. Ätit ca 2000 panadol och endå känns det som om Basshunter har keikka i tinningarna. Vaknade 06.00 för att gå på jobb nr 1. När det var avklarat sprang jag i dusch och gjorde mig redo för jobb nr 2. Lunchade sedan på Pf och degade på tills det var dags för jobb nr 3. Nu sitter jag hemma och väntar på att min Ravioli Con fromaggio ska vara klar. Sedan tycker jag att jag är värd att lägga mig ner på vår chokladfläckade vita soffa och stänga ut världen för en stund.

Nightynight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0