Irritation

Känns lite onödigt att ta sig till Kokkola genom snöslasket för en jobbintervju som verkade vara packad och klar och enda uppgiften som återstod var att gå och visa upp sig. Snopet värre när inget var bestämt och får leva ovetande om resultatet i en vecka. Suck.

Jävla jobb.

Fördrivit tiden genom att ligga på spikmattan och dricka kaffe. Surfat runt på nätet angående höstens resa och tittat in i nya lägenheten så allt går till som de ska. Började även ångra att jag lovat jobba i heljen. Kunde bra sitta kvar här på stolen på Tallåsen. Nästa vecka tar jag paus från livet och åker till Lappland. Blir skönt. Faktist. Bara ja kan släppa alla oklara saker. När jag kommer hem jobbar jag sista veckan på U* innan vi stänger och kämpar med de sista skolarbeten. Med 99% sannolikhet skriver jag omtentamen nån vecka. Sen Skall jag genomlida Övis tre veckor och bevisa att jag är klar med utbildningen och kan ha koll på lågstadie elever. M-mm. Drömyrket ju. Efter det..byebye allt å alla. 5 år..fattar inte.

Skall gå och tränga bort torsdagsmelankolin med min XL M&M påse mamma inhandlat på pappas födelsedagsresa. Ja å äntligen träffa S som jobbat hela dagen taas vaihteeks.





Kommentarer
Postat av: Jemppuli

Maan, that man can sing. O så e han ju snygg. på köpet liksom. Typ het. :) O vetdu, det kommer ordna sig alltid. It always does.



KRAM

2009-04-12 @ 14:23:04
Postat av: j igen.

typ det mest råddiga kommentarer nånsin. men du fatta. kanske :)

2009-04-12 @ 14:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0