Fredagspanik

Sov förvånansvärt bra inatt även om ångesten kröp fram när S stack iväg på jobb tidigt på morgonen som vanligt och jag blev kvar under täcket. Sov ett tag till och vaknade med stress. Så måga borden idag kändes det som så jag steg upp och rusade iväg till jobbet för att föra in plagg jag roffade åt mig i Vasa igår för att de inte fått sålt dem och som vi säljer tonvis av. Sedan sprang jag vidare till Loppiset för att städa lite och kolla saldot. Det går bra! Efter att jag gjort dedär kom jag på att jag nog inte hade andra måsten eller borden idag. Sen kom jag hem och konstaterade att jag ännu heller inte vet hur det blir med studierna, så dags att ringa runt. As usual sitter väl alla med smurfkopparna i handen och pratar om växthuseffekten istället för att sitta på sina rum och jobba med det de egentligen får betalt för. Jag kämpar vidare.

5 dagar jobb kvar på JC, första av dessa jobbturer ikväll.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0