Frustration!!

ÅÅH! Nu vill jag inte vara me längre. Dagen man skall printa ut Visumansökan fungerar inte Kinesiska konsulatens hemsidor. Dagen man skall beställa boende i tre länder och boka ett flyg, slutar internet fungera. Passfotot man tar misslyckas som vanligt och vädret där ute suger. Heiåhåå vad det skall vara skönt att få allt överstökat. Efter allt krångel med elektroniken fick vi fyllt i ansökan, mysiga hostell i Peking och Singapore, Tokyo visade sig vara världens dyraste stad även hostell-väg, så fem sliskiga nätter blir det väl därborta.

Nu ska ja sätta baguetter i ugnen och mysa framför tv:n och friidrotten.
Imorgon har jag nåt som möjligen kan kallas arbetsintervju. Mer om det senare.


Lotta 45, med glansansikte och ihopklistrade läppar. Hotstuff.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Lotta 45 e skitsnygg.

2009-08-18 @ 07:29:34
Postat av: pipsu

Hellre fem sliskiga nätter i Tokyo än inte alls ;) men hej, grattis till jobbet! och jaa Lotta 45 e snygg. No panic. Puss

2009-08-18 @ 16:51:17
Postat av: Mia

Halloj!

Hur länge skall du/ni vara borta? Låter jätteskönt att komma iväg härifrån! Det är ju bara augusti och ändå skitkallt på mornarna och kvällarna!

Jag känner mig förresten jätteärad att jag får ha Två linkar till min blogg här på din sida! :)

kram,Mia

2009-08-20 @ 13:21:34
URL: http://lillamiasstoravarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0