Iltaa!!

Beställde WorkingTravel Visumet idag och just när jag skrivit in Visakortnumret och tryckt på send slutade internet fungera. Jag HATAR när det händer. Så får se nu ifall mina pengar gick fram och jag får jobba downnunder.
Eftersom nätet krånglat hela veckan tog S en koll på Anvias hemsidor, där meddelade dom att det är krångel på gång och att de försöker fixa det. Då internet inte fungerar lönar det sig ju att meddela om problemen på hemsidan, för alla som inte får kontakt med internet kollar ju säkert på hemsidan.

På tal om jobb. Fick jobbet som Freelansare på Keskipohjanmaa. Så jag och Linda ska skriva tio artiklar under resan och Kepari skriver två om oss, den första 2.9 då vi är nere i Helsingfors och den andra efter våra tio artiklar och när vi kommit tillbaka till Finland, det blir kul, plus lite rikare blir man ju oxå. Ni kan läsa artiklarna i tidningen eller på nätet, but I'll let you know när de publiceras. Sedan ska jag fortsätta blogga också, förhoppningsvis lite intensivare ifall det bara är möjligt. Vet inte ifall jag fortsätter här eller ifall jag flyttar, blev erbjuden en bloggplats på HSS Medias nya resesajt som öppnar i höst, men får se som sagt.

Nu blir det film i soffan. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0