Moooo..

Spenderade tre lysande dagar i favoritstaden och träffade hela bunten sköna människor och fick än en gång ångest när de var dags för farväl.

Sådär annars simmade jag i utebassängen vid VesiVeijari och kände kolukt under cykelfärden dit. Farmari messut. Lite som bostadsmässan, fast mycket annorlunda. 85.000 extra människor i stan. Bara för att se på kor. Ja och annat som hör lantbruk till. Men fatta, det luktar ko i stan. Ko.

Imorgon har Forecagubben lovat solstrålar hela min lediga dag vilket i min värld betyder bikini och horisontell läge. I S värld betyder det Farmarimessut med fribiljetterna varje bonde tycks få. Hade tänkt få det undanstökat på en timme eller så, men mamma informerade mig om att de gått i rask takt och kom ut 4 timmar senare. Save me!

Sedan har metropolen Kokkola årliga rockfestivalen igång också. Vinkade nyss adjö till föräldrarna som skulle in på området för att lyssna på Klamydia. Mysigt.



Kommentarer
Postat av: Pia

skönt med kor som invaderar stan, nu får ni stadsbor också testa hur de e å bo på lande!

men kul med lite häppening i kokkolacity iaf!

å kokkolarock, haha, du har lika rockiga föräldrar som jag då :)

2009-08-02 @ 14:48:04
URL: http://piass.blogg.se/
Postat av: ninni

e int de du som skall vara på kokkola rock i mams o paps som skall vara på farmari?? HAHAHA!

2009-08-02 @ 20:01:08
URL: http://lillaninas.blogg.se/
Postat av: jennypenny

Haha! :D Verkligen mysigt.

2009-08-02 @ 20:12:20
URL: http://jennylinneaingeborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0