Noll Koll!!

Skrämmande snabbt man glömmer hur det var. Skrämmande snabbt blir man van med att inte umgås med vänner man såg varje dag. Skrämmande snabbt man blir van med sitt nuvarande liv. Usch.

Besökt Vasa för att få mera koll på mina fortsatta studier för hösten 2010. Om möjligt, är allt ännu mer oklart efter Vasabesöket. Studiehandledare som får betalt för att handleda vet inget eller så sitter de med Smurfkoppen i handen på kaffepaus ett par timmar. Universiteten slänger mig från ställe till ställe för att i varje rum säga att de inte vet om jag har studierätt. Vad är då poängen med JOO-avtalet? Imorgon kämpar jag vidare, för det är ju just dehär jag vill gräla om nu innan vi reser iväg. Jepp.

Efter att mannen varit mystiskt sjuk i en veckautan att läkarna hittat nåt så är det väl min tur. Vaknade med tryck i bröstet och låg vaken från 04.00 tills det var dags att stiga upp. Hade ångest och andningsbesvär och dessutom en mage som kniper. För tillfället känns det bara i magen och jag fasar för att gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0