050209

Det kan hända en massa på jobbet på grund av grannarna. Häromdagen körde jag ut ett fyllo som ville diskutera min klädsel med mig i butiken. Sade att han nog inte ska bry sig så mycket om min klädsel när hans jeans hänger vid knäna. Sedan ville han sova lite i vindfånget vid ingången, vilket inte var okej enligt mig. Pipade efter vakterna och såg idioten mumla nåt om bekväm stol medan han sjönk ihop på Papper-tidnings ställningen vi har vid ingången. Vakterna kom och drog ut honom på gatan och så inväntade vi polisen. Dom slängde in honom i polisbilen och tyvärr hann jag skymta lite hårig röv innan dörrarna slogs igen.

Kommentarer
Postat av: Nina

ouh! not so nice!

2009-02-05 @ 23:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0