Oh happy day.

Min perfekta söndag.
-Vaknade 11.45 totalt utvilad och satte mig ner och fyllde koppen med chokladkaffe.
-Packade på mig varma kläder, laddade ipoden och gav mig ut på solskenspromenad på isen.
-Kockade ihop mums-middag bestående av ostgräddpotatis och marinerade biffar. Hello kalorier.
-Jobbade en perfekt kort stund, dessutom med dubbellön pga Söndag.
-Drog mig själv till gymmet för ett jogging-magmuskelpass och återvände till en varm bastu. aaaah!
-Nu ligger jag i mjukaste sängen med datorn i famnen och fear factor på tv.
-Som perfekt avslutning på dagen hör jag en burk Ben&Jerry's som ropar på mig i frysen. Yum!

Söndag hela veckan tack! Men nej, Morgondagen börjar 8.10 och slutar 20.15..work baby, work.


Kommentarer
Postat av: Pia

åå vilken perfekt dag! själv har jag bara jobbat och legat hemma under täcket med tandvärk resten av tiden. du får inte jobba hela veckan för jag vill hinna umgås och gymma med dej. okej? puss.

2009-01-04 @ 21:35:38
URL: http://piass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0