18.01.09

           

Nya soffbordet har vi släpat in i lägenheten i heljen. Köpte även en underbar klocka att ha på väggen. 
Pysslade ihop en lampa till vardagsrummet som ni även kan se i bilden.
Gårdagen bestod av jobb och inflyttningsfest som slutade ganska tidit för min del pga. stor saknad av S.
Idag har jag än en gång sagt farväl åt mannen min och råkat bränna popcorn i kastrullen.
Inkommande vecka består av graduskrivande och en hel del jobb pga delat huvudansvar av butiken.

De 42 plusgraderna vännerna i Australien har för tillfället skulle inte vara illa.
Stor saknad väcktes inom mig när jag konstaterade att Australian Open kör igång imorgon.
Åh, vad gjorde jag för exakt ett år sedan? Jo:

           


Nu ska jag sväpa filten runt mig och koncentrera mig på underbara King Arthur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0