de e okej.

..att inte göra ett skit på sin lediga dag. Legat i solen ett tag och slukat sista boken i Milleniumtrilogin. Bäddat sängen. Lyssnat på John Mayer. Legat på spikmattan. Druckit 4 koppar kaffe. Sett filmen "He's just not that into you", helt okej faktist, IQ befriat tittande. Tror jag skall avsluta dagen med ett beachvolley pass bara sällskap hittas.

Just de ja, börjat projekt "solblekt hår i ett år framåt", så besökte Öja och skaffade mig lite ljusa ränder.




Se hur glad man blir av lite färg i håret och rynkor i pannan.

2 dagar ledigt ännu. vad tusan finns det att göra i denna stad...

Kommentarer
Postat av: Nina

lite grönt e det väl?! ;)hälsningar från åland kram

2009-07-09 @ 08:36:56
Postat av: L8 själv

haha, thanx Åland. puss!

2009-07-09 @ 09:49:12
Postat av: Pipsuliina

Hello snygging! Saknar diiiig, men jag kommer ju till Kokkola imorron, bara så du veeet! Jag ska såå tärffa dig, ett måste.



Pyss

2009-07-09 @ 09:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0