Snaaaart!!

Resten av förra veckan levde jag på Veronica ångorna. På fredagen firade vi Johanna som fyllde år med grillfest och mölkky. Lördagen stod jag på jobbet och besökte sedan ett regnigt Jakobstad för att sedan inte orka ta mig in på krogen pga jobb hela söndagen.

Så va det dags för en ny vecka.
Veckoslutsfrosseriet tar slut och en massa borden dyker upp:
Jag borde gå och ta ett par passfoton för visum till olika länder.
Jag borde börja provpacka min rinkka.
Jag borde bestämma mig för vilka skor som får åka med.
Jag borde skicka mitt pass till Kinesiska konsulaten.
Jag borde lära mig använda min kamera ordentligt.
Fattar inte att jag snart får gå på dessa uuuunderbara stränder igen!!!!
Som Markus sa: Tror det slår en att man är på väg först när Master räkningen ligger i handen.


Imorgon åker jag till Vasa för för ett par nätter för att träffa alla sötisar. DE blir kul!


Dagens underbarafiilislåtar får ni hääär:
 Black eyed Peas - I gotta feeling
Sean Kingston - Fire burning
Pitbull - I know you want me
Cobra Starship - Good girls go bad


Nu ut i soooolen! wooooooooooop!

Kommentarer
Postat av: Panna

tack för en kul kokkola-helg. jee, imorron kommer ni! kulkulkul. Mycke borden du har, men du har ju ha så roligt å se framåt så ja tror du orkar :)



den där stranden skulle jag mer än gärna vandra på me dig. ÅÅÅÅÅÅÅÅH. australien saknelse på G!!!



xoxo

2009-07-27 @ 20:44:36
Postat av: ninnuli

många borden,men börja med ett så kommer du kanske ett steg framåt! :) snart ska vi ses! puss

2009-07-29 @ 21:24:04
URL: http://lillaninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0