Junibröllop

Är nog den sämsta bloggaren i mannaminne. Ska avsluta mitt medlemsskap här efter sommaren tror jag och börja med en reseblogg under nästa år. Eventuellt..

Idag skall jag på bröllop. Klänningsdilemmat finns där inför varje fest. Bestämt mig för att gå emot mina principer och bära min Dotti kreation en andra gång. För ca ett år sedan hade min DownUnder resa gett mig fina minnen och 7 extra kilon, så jag genomled en diet som funkade för stunden och jag rymdes i klänningen. I år sitter 7, om inte mer, kilo kvar och jag ryms i klänningen..vart har kilona lagt sig? Har jag blivit jämlikt fet på alla ställen?

Livet i Kokkola börjar rulla på även om det är ensamt. S jobbar morgon till kväll och vädret tillåter inga uteaktiviteter. Försjunker mig i "The kite runner" och väntar på att få börja med andra boken i Stieg Larssons Millennium trilogi. Njuter av The Sounds-Crossing the Rubicon skiva och frossäter glass. Funderar på vad jag vill med mitt liv. Ifall krafter finns att studera vidare, vad jag vill jobba med och var jag vill bo.

Nu ska jag hoppa i duschen, måste hinna fixa mig. Bröllopet börjar ju ändå om 4 timmar.

Ett bröllop ha vi hunni med i år redan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0