Keskiviikko

Dom har lovat regn till fredagen. Jag som planerat spendera min enda lediga dag på beachplanen vid Camping. Suger stort.

Igår jobbade jag mina första fem timmar i butiken. Tiden gick åt att prova alla jeans som finns. Ångestframkallande att waist storleken ökat sen jag senast jobbade där. Tror jag ska söka mig till ett gym så småningom. Kul att vara tibax i butiken även om jag får sjukt mycket ansvar redan idag då jag ska jobba ensam och stänga butiken.

Krockat med tre tanter på två dagar. Dags att fixa cykelbromsarna kanske?

Kommentarer
Postat av: ninni

har ni fått hemmet klart? snart kommer jag också till kokkola så ska vi ses ofta och ha syjunta på tre me jannike :P

2009-06-03 @ 19:33:09
URL: http://lillaninas.blogg.se/
Postat av: L8

hello söta. Tja d e väl sådär här på Tallåsen. Sakerna börjar hitta sina ställen, men nog e de ju råddit ännu. :) När kommer du hit? Va de så att du e på praktik ti midsommaren? Vi ska absolut busa på tre. :) Puss!

2009-06-03 @ 19:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0