Until June

L: Dendär skjortan e ful. Släng.
S: Damen har så starka åsikter.
L: Klart de, d e därför du älskar mej.
S: M-mm.. nån måst jag ha att gräla med.

Vaknade 06.30 imorse när mannen steg upp för att köra ut till bondgården för att jobba. Så kommer mina mornar att se ut framöver. Tur kan jag bara vända ryggen till och fortsätta sova. Pimennysverhot som vi skaffat till sovrummet gjorde sitt och klockan 10.30 när jag tittade på klockan nästa gång var det ännu beckmörkt i rummet. Huj.

Kokade mig en kopp kaffe och åt rester av skinkpajen jag bakade igår. Suttit och skrivit den sista essän, kunde ha gjort det evigheter sen. Nu funderar jag starkt på en joggrunda för att se mig omkring, ifall nåt förändrats sen jag flyttade härifrån. Vad ska jag äta idag? Vem ska ja ringa om lunchdate? och var ska jag luncha? Hmm..

Nåja. Imorgon börjar jobbet så jag inte längre behöver sitta sysslolös. Denna dag går åt att ordna lägenheten, ikväll ska jag troligen leka soccerwife och gå och titta på mannens fotbollsmatch. Om jag orkar.

Leona Lewis - Bleeding Love spelas på radion och Vasasaknaden är ett faktum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0