Att ta farväl

Melankoli och ångest om vartannat. Heljen och dagen har bara handlat om att ta farväl. Favorit Pia flyttar bort forever så lördagskvällen ordnade vi tjejkväll till hennes ära. Dör av saknad när du åker. Idag satte jag brudklänningen i en liten låda på bussen ner till Vanda. Den ska få ett nytt hem. Så gårkvällen gick jag en sista gång runt i klänningen hemma och lekte prinsessa. Aaaah. Med gråten i halsen sade jag farväl. Nu på eftermiddagen ringde jag hyresvärden och sade att jag även skall ta ett farväl av Rantahovi. I slutet på maj tar jag brödrosten och sticker. Summasumarum: Hatar farväl.

Dagen ska räddas av Wasaspexet med Jemppuli som sällskap.


Ciao.

Kommentarer
Postat av: Pia

jag kommer sakna ihjäl mig. <3

2009-03-24 @ 17:24:05
URL: http://piass.blogg.se/
Postat av: jemppa

farväl är bland det värsta som finns. fy blä bluäk. hoppas spexet och jag piggade upp din måndag lite. stor kram <3

2009-03-26 @ 11:46:01
Postat av: jemppa taas

glömde... bilden e så otroligt otroligt vacker.

2009-03-26 @ 11:47:13
Postat av: L8

Absolut. Bara alla måndagas sku innehålla Jemppuli. <3

2009-03-26 @ 12:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0