Kvinnosöndagen.

Denna helj har jag besökt Amarillo två gånger. Spenderat hela lördagen inomhus framför datorn. Haft nattgäster från Helsingfors och suttit i bil till Cola. Dessutom har jag för första gången på evigheter sovit bra. Sen suger jag på att uppdatera bloggen. Nu sitter jag hemma på Tallåsen och drömmer om likadana skafferier som mamma har. Alltid fyllda med god mat och trevliga sötsaksöverraskningar.

Imorgon ska jag skaffa mig ett jobb, leka "Äntligen hemma" och förhoppningsvis träffa Cola-vänner. Försöker vara positiv inför Cola-flytten och tänka på allt roligt som händer här i sommar. För det första handlar allt bara om tre månader. För det andra bor vi i en egenremppad kämppä. För det tredje jobbar jag möjligen, om jag vill, på mitt favoritjobb. För det fjärde..hmmm. De va de. Fastd e viktigaste är ju att S och jag äntligen bor under samma tak även om han jobbar 24/7.

Största dilemmat för tillfället är ifall jag ska söka in på nån skola eller kämpa med ansökningarna när jag befinner mig långt borta. Dessutom fattas 2 poäng från min Magistersexamen. Suck.

Nu ska jag fortsätta planera the trip of my life och lyssna på favoritlåt nr. tappat räkningen.


Kommentarer
Postat av: Din telepati-mate Pips

Jag e lite bättre än dig, jag va ti Amarillo tre ggr :P Jag tror jag åt endast en gång hemlagad mat på hela helgen. Jag tror jag lever i The Hills-världen där de äter ute varje dag. Ganska skönt sku de va.



Jag tror Cla-sommaren bvlir super. Jag kan ju allti då och då komma å hälsa på.



puss

2009-03-09 @ 16:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0