Countdown

1 månad och 3 veckor har jag kvar i Vasa. Tror det är den tid jag orkar bo ensam. Sedan får det räcka. Ensamheten får mig att gå i dvala. Dagarna rullar framåt på jobb eller pf. Kvällarna spenderas framför tv:n eller på gymmet. Inget spännande, inget extra. Räddningen är våren som sakta, väldigt sakta är på väg. 

Remppan i nya hemmet går framåt. Hittills har jag hjälpt till på 120km's avstånd med att välja tapeter och målfärg. Lite som Martin Timell altså, fast annorlunda. Ser faktist lite fram emot att flytta till Kola i sommar. Jobb fixade sig idag, ja eller, ska ju på intervju ännu men räknar med att få det. Borde väl inte göra det men.. Det är ju bara tre månader, sen sätter vi oss på flyget och försvinner. Solsolsol.

Back to my exciting life, dvs. Äntligen hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0