Idag har jag..

..rotat igenom mina klädskåp och organiserat kirppiskläder från användbara kläder.
..ringt magistraten och är Kokkola-bo fr.om. måndag framåt.
..skickat iväg brudklänningen än en gång för provning
..skrivit klart nästsista uppsatsen på Pf
..slukat alldeles för mycket leverlåda
..druckit 4 koppar kaffe
..torkat damm på blombladen i min växt, som förövrigt dör inom en vecka
..givit bort det ena paret av hemnycklarna till nästa hyresgäst
..talat med grannen två våningar ner och lovat låna ut mitt kylskåp på lördag för student-tårtors skull
..sagt farväl till Roland för ett år framåt
..joggat runt metviken
..tränat för sista gången på SportsClub..typ forever.
..ätit en halvsvart banan

Nu ska jag ge mig iväg på sista beachvolleypasset på Paradise. Haikeeta.

..dessutom har jag Replay-lyssnat på The Sounds - No one sleeps when I'm awake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0