Mäntykangas

Jag har aldrig varit mer allvarlig när jag säger att jag inte nånsin vill flytta mer igen. Det tog seriöst 6 timmar i Vasa att fylla bilarna, sedan ytterligare ett antal timmar här i Kokkola, flyttat altså i ca 13 timmar, nu får det vara nog!! Total kaos råder här "hemma" men jag ger upp för idag. S kämpar på med det viktiga ännu [dvs. elektroniken] . Kanske jag småningom kan skriva "hemma" utan att behöva använda citationstecken. Men det tar väl sin tid. Jag har varit nära på att brista i gråt fler gånger idag än jag gjort hittills på hela året. Idag känns inget bra. Ska ligga här på soffan resten av kvällen, evetuellt dricka ett glas rött för att sedan slumra in och vakna till en bra dag imorgon. 

Ni får se två flyttbilder och sneakpeak från lägenheten, ursäkta kvalitén, d e min crappywebcam.



Dags för lördagsmelankoli-musik, dvs. Matchbox20, Hinder, Lifehouse, Coldplay, FooFighters..ni vet.

Kommentarer
Postat av: Pia

m-m..melankolimusik minsann. men underbar sån. kan förstå att de känns jobbigt nu men ni kommer nog få en underbar sommar i ert nya hem som annars ser jättemysigt ut trots lite åppåner ännu. saknar dig ren!

2009-06-01 @ 22:39:54
URL: http://piass.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägenheten ser för ljuvlig ut. synd bara att den inte e i Vasa.. :(

2009-06-07 @ 19:51:26
Postat av: jema

lägenheten ser för ljuvlig ut. synd bara att den inte e i Vasa.. :(

2009-06-07 @ 19:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0